söndag 24 oktober 2010

Kurs!

Idag blev det kurs på morgonen, började med att gå ut så han fick springa av sig lite, sköönt tyckte lilleman :-)

Idag körde vi språngmarsch och hopp över hinder, Mac var ju en stjärna (enligt mig i alla fall). Språngmarschen har vi ju egentligen tränat på sen han var lite i och med utställningar men det är ju inte riktigt samma sak, men principen är ju, så den grejer han ju, han måste ju bara "hoppa av sig lite" första 10 stegen, men det får man ju träna bort.

Hopp över hinder är ju inget problem, det har vi ju tjuvtränat på innan ;-)

jag behöver dock lära mig att LITA på min hund! Ska inte titta ner på honom.. för det är nämligen som så att han går ju bra :-) Men men, det kommer det kommer !

Nu har jag lagat köttgryta, mums! Och grabbarna ska ha "killkväll" och titta på fighting, kul. Men men, en lång härlig kvällspromenad med Mac så är min kväll gjord!

God kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Josefines Blogdesgner