torsdag 21 oktober 2010

Höst idag igen!

Jonas tog ju med Mac till verkstaden och bytte däck på bilen, hade gått bra bara lite pip i början men det går ju över så det är ju ok får man säga.

Blev lite trög start idag men jag fick dammsugit och moppat golven medans grabbarna var borta :)
Sen blev det lite diskutioner om höftröntgen, ögonlysning och hundköp och avel, det snurrar i huvudet! Men det ordnar sig nog till slut för oss också. Har i alla fall nog lite bestämt mig att oavsett resultat på höft och armbågsröntgen vill jag nog röntga om honom när han är 3-4-5 år där nån gång, men vi får väl se hur det blir (det brukar ju inte ofta bli som jag har tänkt men i alla fall).


Sen blev det en långpromenad med Jill och Zheeba, men picknick i skogen och två galna hundar som jagade sten och pinnar och jag vet inte vad, dom är ju ett radarpar dom där två. Dock så har ju Mac lite vett i huvudet och springer inte runt och bär på stenar, men den där blandrasen Zheeba har ju inte alla getter innanför staketet =)

Nu sitter jag hemma hos Jill och ska hjälpa henne med hemsidan, dom ska öppna en hundshop på nätet! Och dom kommer garanterat ruinera mig i och med att dom har extremt låga priser och jag lovar att länka till dom så fort hemsidan är klar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Josefines Blogdesgner