torsdag 4 november 2010

Lugn dag för Mac men inte för matte..

Började dagen med att skjutsa ner Jonas till landstingskansliet och sen varnade iväg till rejmes med bilen, skulle se om dom hade tid på drop in.. Men det hade dom ju självklart inte! Den gick ju sönder igår, men det är en såndär bra bil som lagar sig själv så jag kom hem från Åsa igår. Men vi vill ju ha den lagad.. Men men, fick i alla fall en tid tills på torsdag och det är ju helt otroligt för det brukar ju vara två månaders väntetid, men är man stammis så är man ;-)

Sen blev det städning här hemma, välbehövligt! Var nämligen lera högt och lågt efter gårdagen
:-) men det var det allt värt! Men nu är det rent och fint och Mac sover som en stock, har varit ute och lekt, kampat och kastat kamprulle med
Honom :-) det gillas!

Men nu blir det lite tv-tittande innan kvällspromenad och eventuellt lite träning. Tänkte se om man kan träna lite kommendering och då tänkte jag låna Zheeba i och med att hon kan allt (nästan) och att Jill kommenderar. Men jag har inte pratat med Jill om det här än så vi får väl se ;-) haha.

1 kommentar:

  1. Det där fixar vi, jag måste dock ha en liten fusklapp om alla kommandon ;)
    Så kör vi apportbocken med Macen, för han är duktigare än Zheebisan ;)

    Tänkte faktiskt också ta en liten träningsrunda med dej. Zheeba behöver det, eller ja. Jag behöver lära mej att hon inte är i nybörjar stadiet längre, dvs träna lugnare så hon inte blir så hetsig och se om det hjälper :)

    SvaraRadera

 
Josefines Blogdesgner