tisdag 9 november 2010

höst

Hösten är ju verkligen här med besked! Snö, blåst, regn, is om vartannat. Men jag gillart! Men undrar bara hur jag kommer överleva vintern i och med att jag redan går med vinterklädseln på och ibland fryser, men det är ett senare problem.

Hänt dom senaste dagarna? Vi har haft avslutning på lydnadskursen, känns lite tråkigt men nu får man ju gå vidare själv tills nästa kurs. Man har ju fått bra grund på allt :-)


Har anmält oss till Hundmässan, ajajaj.. Men får jag bara bra kritik så är jag nöjd eller jag är nöjd om vi bara uppför oss i ringen, känns lite onödigt att ställa ut honom i och med att SÅ fin är han inte, men nu skulle vi ju ändå dit och då kommer jag bara ångra mig om jag inte ställer lillen, så blev det :-)
Blir även utställning i Arboga den 5:e december, inofficiell, men träning träning!


Nu blir det en långpromenad och lite träning, funderar på att gå upp en sväng till klubben, men vi får se vart fötterna leder oss :-)

2 kommentarer:

  1. "känns lite onödigt att ställa ut honom i och med att SÅ fin är han inte"

    O.o Varför då ställa ut honom överhuvudtaget då om han inte är SÅÅÅ fin för utställning?? ;)

    SvaraRadera

 
Josefines Blogdesgner