torsdag 15 juli 2010

Torsdag

Jahopp, då har man hunnit med att lämna in bilen på tvätt och passade på att gå en tur på stan och miljöträna Mac lite, duktig är han! Han blir lite grinig när han inte får hälsa på allt och alla, men han ger sig efter ett tag och går fint :) Han tar det mesta med storm min lilla collie.

Nu sover han gott och jag ska ta och städa här hemma, sen blir det tuperwareparty i gamla hjärsta vid 6-tiden :) mysmys!

Har anmält mig till den inofficiella i Köping 8/8, så får vi se hur det går :) Till Linde ska jag för det är samma domare som på den första utställningen vi var på och hon avgudade ju Mac, så vore kul att se vad hon tycker om honom 3 månader senare :)
Men nu har jag i alla fall beslutat mig för att fram tills han är 9 månader blir det bara inofficiella, förutom rasspecialen i september då =) Känns så dumt att åka på officiella som det är så himla mycket hundar på och tar sån tid, när man ändå inte får officiella resultat. Det är väl om det ligger nån i närheten..

Nej, nu ska jag sätta igång så karln blir lite lycklig på mig!

1 kommentar:

  1. Nu kan du gå in och gilla min sida på Facebook
    http://www.facebook.com/album.php?aid=20412&id=138400696183814&saved#!/pages/Knixies-Bloggdesigner/138400696183814?v=wall

    SvaraRadera

 
Josefines Blogdesgner