söndag 25 juli 2010

Fin!

idag har vi inte varit alltför produktiva.

Men vi startade dagen med en långpromenad där vi mötte upp Jill och Zheeba, myys! Mac är ju helt kär i Zheeba så han blev ju lycklig, Zheeba verkar inte lika lycklig men lite lycklig i alla fall, lite skitsnack hann vi med innan det blev hem för duschning av lillen och städning av lägenheten. Blöt collie = blöt lägenhet, dock så gillar jag att Mac ÄLSKAR att bli fönad, det är nog bland det skönaste han vet och det tackar jag gudarna för! =) Vi var ju ut till pappa igår eftermiddag/kväll och han lyckades rulla sig i något som inte luktade sådär jättegott...

Zheeba och Mac
Mac

Bilderna är ett par veckor gamla.

Igår natt blev det till att hämta Jesper efter fest och jag serverade honom kaffe när han kom hem till oss, inte det smartaste jag gjort. För sova det tänkte han minsann inte göra, trots att han knappt kunde gå. =) Så det blev lite "ta-hand-om-full-Jesper-tid" igår natt, men efter ett besök på McDonalds så kunde han äntligen sova, vilket innebar att jag också fick sova, skönt! ;-)


Lägger upp bilder senare på en nyfriserad och fin Mac!




2 kommentarer:

 
Josefines Blogdesgner