lördag 10 juli 2010

Dan före dan!

Haft en helmysig dag :) Först barnkalas för Emelie i värmen, Mac tyckte det var alldeles för varmt för att vara ute så det blev inte så länge vi stannade. Sen fick jag låna Kias bil (tack gumman! Du är BÄST!) och drog mig ut till Johans stuga där det blev god mat och sällskap av Kia, Johan, Jenny, Niclas och Magnus, mysmys! Mac fick springa runt och bara va och det tyckte han var riktigt skönt =)

Men dock så blir jag så jäkla irriterad på folk! Det finns gränser. Ska man vara ärlig så ska man vara ärlig och har man inte mod att snacka direkt till mig så kan man fan hålla käften till alla andra också, jag blir tokig på sånt där jävla omoget trams. MEN det är ju tur att jag är perfekt i alla fall och min toffelhjälte till pojkvän!

Nu håller jag på och städa och ska göra iordning Mac inför imorgon :) Han tycker det är så skönt att bli borstad så han ligger bara på ryggen och njuter, tur säger jag bara.. Fixade ju lite igår också så nu är det bara lite finslip kvar.

OCH! Han har tappat båda sin tänder så det blir ingen operation! Skönt att slippa söva ner honom i onödan, så nu är vi lyckliga och förhoppningsvis blir det bra med bettet också, går och drar lite i underkäken då och då, men han är ju så ung än så förhoppningsvis ordnar det till sig :)

Imorgon håller jag tummarna för att jag åtminstone får BIR-titeln =) Men vet inte hur många valpar det kommer, vet att det är 17 collies allt som allt, ganska roligt med tanke på att det är collie-SM i Oskarshamn också, så det är bra kämpat. Kommer även dit 32 rottweiler, så tänkte hålla ett öga på den ringen också ;)

Nej, nu ska jag fortsätta, kände bara för att skriva av mig lite.

Ha en trevlig lördags kväll/natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Josefines Blogdesgner