söndag 19 september 2010

Valdag!

Idag är det dags för att se vilket parti som ska företräda Sverige i ytterligare 4 års tid. Och jag håller då alla tummar för att det inte blir Mona Sahlin. Idag är det massa som står på schemat i och med att vi ska ha valvakan i lokalen i vårt bostadsrättsområde, så vi ska göra iordning den och förbereda mat och allt. Men det hinns nog med förhoppningsvis!

Har varit ute hos pappa sen i torsdags kväll och packiterat virke i och med att han ska flytta, och OJ! säger jag bara, det var mycket virke och det var jooobbigt! Vi räkna ut att det var 70 kubik vi hade packiterat, uuusch. Inte konstigt att man har lite ont i kroppen ;-) Men hundarna har haft det mysigt, pappa har en schäfer-blandning som Mac gillar skarpt och dom har lekt och busat i ett :-) Har inte tränat så mycket, men man måste ju få lite pauser också.



Mac och Rasmus när Mac var ca 11 veckor :-) och Mac och Rasmus nu, Mac = ca 8 mån.































Imorgon är det kurs och på tisdag börjar jag dressyrkurs 1 på klubben, får la se hur det går! =)

Och ikväll ska Mac sova borta, han ska bo hos Jill så han slipper vara ensam och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det?!?! FYY! nej, det vill jag inte riktigt tänka på än. Jag har aldrig varit ifrån lillen så länge och jag vet inte riktigt om jag vill det heller.. uschuschuschusch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Josefines Blogdesgner