måndag 21 mars 2011

Utställning

Igår var det dags för årets första utställning, sista utställningen var ju stora stockholm och den var ju en mindre katastrof för både mig och Mac, jag stressade ju upp både honom och mig, mina dumma nerver! Så målet för gårdagens utställning var att bara ta det lugnt och träna lite, visste ju inte hur han skulle reagera. Men lugna Mac har ju varit med förut så det var ju inga problem. Men vilket steg han har!!! Han sprang som en gud i ringen! Jag var helt mållös, har alltid vetat att han har ett bra steg men har haft lite svårt att få fram det i ringen, men igår tog han saker i egna händer och visade mig hur man skulle göra, häftig känsla! Domaren var också imponerad och sånt gillar vi ;-) Dock var han lite orolig när vi skulle stå framför domaren men som sagt, sist var en katastrof så jag är bara glad över att han skötte sig :-)

Domarn tyckte dock att han var i "slyngelåldern" så det gick inte att se hur han skulle bli när han blev vuxen (?)... Lite konstigt, men men, sånt är livet!

Nöjd med dagen överlag, kanske inte med bedömningen men Mac skötte sig och jag skötte mig och vi hann ju med lite störningsträning i ridhuset också, så det var ju toppen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Josefines Blogdesgner